מרן ראש הממשלה שליט''א כתב: ↑15 יולי 2019, 10:33
כמובן שכשהנהלת הת"ת הותיק
מורדים מפורסמים כמו גם מנהל הקעמפ שמעו הוראה מפורשת בשם הרבי, לא עלתה בדעתם לברר נכונותה, וח"ו לא עלתה במחשבתם הרהור קל שלא לציית להוראת הקודש חלילה.
וכשבאו נציגי הועדה לבקש ממנהל הקעמפ שייתן את זכות השימוש בקעמפ לבנות ביה"ס 'בית יעקב' של מוסדות גור בברוקלין
הסכים הנ"ל, אך דרש מהם דמי שכירות 150,000$, כשתמהו מפני מה מוסד ללא כוונת רווח דורש דמי שכירות, הסביר מנהל הקעמפ כי קיימים חובות רבים ששילם מכיסו הוא, וכעת הגיע הזמן להשלים החובות משנים קודמות,
באותו זמן שכח ברלינר להגיד להם שלטענתו הוא הבעלים של המקום, ורק ביקש מהם שיסייעו בעדו לשלם חובות שצבר בעסקו הפרטי!!!
וכך הווה, בנות 'בית יעקב' שהו בחודש יולי 2018 בקעמפ 'מחנה גור' בסאות'-פאולסבורג,
כאשר לחודש אוגוסט שבו השוכרים והשכירו את המקום למוסד אחר בסך 140,000$,
מנהל הקעמפ קיבל בפועל סכום נמוך ממה שסוכם עמו מראש, אך לא על כך עיקר הפרשייה נסובה.
זהו סילוף, ההשכרה של חודש אוגוסט היתה מעשה רשלני של ברלינר שצבר בשל כך חובות נוספים.
בתחילת החורף של שנה זו, קיימו מוסדות 'המרכז העולמי של חסידי גור בארה"ק' אירוע התרמה בשווייץ לתורמי הבית-מדרש החדש בו השתתף האדמו"ר מגור, וכן מיודענו מנהל הקעמפ המוזכר כאן, בעת רצון מסויימת שבין האירועים נכנס המנהל אל הקודש פנימה והתעניין מה הסיבה בשלה הורה האדמו"ר שלא ליסוע לקעמפ, ענה לו האדמו"ר כי מבחינתו נסיעת בנים לקעמפ היא: "לכתחילה שבלכתחילה", אך כשאין קעמפ פרטי, ודאי שבל תשחית גמור לבזבז מאות אלפי $ על שכירת מקום וכו'.
כאן ברלינר מגלה ערוותו שבחוצפתו סילף את תשובת האדמו"ר והשימו ללעג ולקלס כאילו הוא סותר עצמו, מחד אומרים שלוחיו מפורשות בשמו שהינו מתנגד לקעמפ לבנים, וכאילו אמר לו דברים אחרים, או ששליחיו האישיים של האדמו"ר שקרנים ואין המשלח מכיר בטיבם. [וכבר כתב רש"י (במדבר יב ח) מדוע לא יראתם לדבר בעבדי במשה - אינו אומר בעבדי משה, אלא בעבדי במשה, בעבדי אף על פי שאינו משה, במשה אפילו אינו עבדי, כדאי הייתם לירא מפניו, וכל שכן שהוא עבדי ועבד מלך מלך, היה לכם לומר אין המלך אוהבו חנם. ואם תאמרו איני מכיר במעשיו, זו קשה מן הראשונה].
ברלינר לא קיבל תשובה ציבורית, אלא שאל האם יכולים יחידים ליסוע, וכידוע שהאדמו"ר אינו אוסר על יחידים, וכל ההוראה היתה ציבורית למוסדות. ואילו הוא יצא ופרסם כאילו האדמו"ר בעד קעמפ לבנים.
מנהל הקעמפ חש נבגד מאנשי הועדה של הת"ת החדש (ולטעמי, בצדק) ששיקרו במצח נחושה בשם הקודש
כביכול הורה הוראה כללית לאסור את הנסיעה למחנות הקיץ, בו בזמן שהוראת האדמו"ר היתה אישית למוסד החדש,
כל המחנכים ואנשי ביתו של האדמו"ר ידעו ברורה את דעתו בענין שנשמעה שוב ושוב, ואף הוכתבה על ידו למזכירו נאמן ביתו לפרסמה בשמו מפורשות, ואילו ברלינר וחבר מרעיו ממשיכים להילחם נגד רצונו הברור של האדמו"ר
אשר על כן החליט כי בשנה זו לא ישחק לידי העסקנים שגם משקרים בשם הרבי וגם בסוף לא משלמים השכירות,
איזה שכירות?! ברלינר לא דיבר עמם מילה על שכירות כי אם ביקש שיעזרו לו להיחלץ מחובותיו, היה ברור כל העת כי הקעמפ שייך לקהילה, ולרגע לא נטען אחרת ע"י ברלינר.
וכי אילו היה זה עסק פרטי שלו היה מסכים להשכירו חינם לקהילה רק בגלל שזה רצונו של הרבי?!
מדוע איפוא עסק כל העת בשאלה האם זהו רצון הרבי?!
באיזשהו שלב (איני יודע אם בתחילה או בהמשך, אם כבר בשנה שעברה או רק בשנה זו)
הפכה דרישת העסקנים, לא רק על זכות השימוש בנכס העמותה לקיץ הזה או הבא,
אלא דרישה אולטימטיבית להעביר את בעלותו בטאבו על שטח הקעמפ, לרשותם של העסקנים מהארץ.
כמובן שמיד הפכו העסקנים את מלחמתם למלחמת האדמו"ר מול מנהל הקעמפ ושהוא נגד ה'רצון' וכו' וכו'
הבהיר להם מנהל הקעמפ כי לאחר השקר של שנה שעברה, הוא לא הולך להתפתות ולהאמין שוב לשקריהם בשם הקו"פ.
כאמור לא היה שום שקר, והיה ברור לכולם [חוץ מלמורדים הליצנים] שזהו רצון האדמו"ר.
כמו כן לא ביקשו ממנו להעביר את בעלותו בטאבו, כיון שהטאבו רשומה ע"ש הקהילה, ורק דרשו ממנו לצאת מהענין ולהפסיק להפריע את רצון האדמו"ר.
והסביר שהוא מילא מבקר בארץ לאחר חג השבועות לרגל היא"צ של בנו שנהרג בתאונת דרכים
[נסיון לסחוט רגש והזדהות שאינם מן הענין], ואם אכן זוהי דרישת האדמו"ר הוא יציית עד הסוף,
עם הגעתו ארצה המתינו לו 2 מאנשי הוועדה של המוסדות החדשים, ודרשו ממנו כי בכדי שיזכה לחון את פני הקודש לשמוע מפי הגבורה את ה'רצון'
[לעג סמוי] עליו קודם כל לחתום להם ולהעביר את הבעלות על שטח הקעמפ לרשותם,
להד"מ, הודיעו לו כי לא יורשה להיכנס לאדמו"ר לשמוע הוראה בלי שיתחייב למלאות אותה, כי כבר היה נסיון אתו בהתחכמויותיו, ולא הסכימו שיבזה את האדמו"ר בפניו לצפצף על הוראה מפורשת שישמע באוזניו
מנהל הקעמפ התחייב בכתב כי מקבל הוא ע"ע לציית לדברי האדמו"ר, ואכן נכנס אל האדמו"ר.
בפגישה אמר לו האדמו"ר כי הוא מעוניין כי בשטח של הקעמפ 'מחנה גור' ישהו הבנות בחדשי הקיץ,בשנה זו ובשנים הבאות.
הסכים מנהל הקעמפ אך ביקש שישולמו לו דמי שכירות על השטח, הסכים האדמו"ר והפנה את מנהל הקעמפ לאחד העסקנים אליו יפנה בדבר דמי השכירות,
שקר וכזב, בכוונה תחילה הוכנסו כמה נאמנים לחדר כדי שברלינר לא יסלף את הדברים כמו שעשה בארה"ב, וכל הנוכחים שמעו שברלינר אומר שיש לו טענות כספיות, [לא שכירות! כי עוד לא חלם אז שהמקום שלו], והאדמו"ר השיב לו שאת הכסף יסדר מול רוטנברג,
[שהרי ברלינר כבר השמיע לרוטנברג ולשליחי האדמו"ר את כל טענותיו, והסכימו לכל דרישותיו לפנים משורת הדין]
כשהציע מנהל הקעמפ להשיג מקום חילופי לקעמפ לבנות בעקבות העלויות הגבוהות הכרוכות בהתאמת קעמפ בנים ושינוי ייעודו לקעמפ בנות, קם האדמו"ר ועזב את החדר.
זה היה חוצפה מפורשת לכבוש את המלכה עמי בבית, להתווכח עם האדמו"ר מה לעשות במוסד של הקהילה. האדמו"ר הקפיד עליו מאוד וקם ויצא.
יצא מנהל הקעמפ וחזר לארה"ב ופנה לאותו עסקן שהאדמו"ר הפנה אותו אליו להסדיר דמי השכירות מולו, אותו עסקן לא רק שלא היה מעוניין לשלם דמי השכירות, אלא אף הבהיר למנהל הקעמפ שעליו להעביר הבעלות אליהם ללא כל תמורה,
ובאם יוכיח אלו הוצאות היו לו בעבר על הקעמפ, אזי ישלימו לו את הסכום.
כמובן שמנהל הקעמפ לא הסכים לדרישה זו,
שיודגש שלא הוזכרה כלל ע"י האדמו"ר!
כמובן עד אז לא עלה על דעת מי כי ברלינר טוען כי מגיע לו שכירות על השטח שאינו שלו כלל, הכל היה רק ויכוח על קיום רצון האדמו"ר.
בודאי שהאדמו"ר לא היה דורש מחסיד להפסיד את רכושו. רק מח מעוות של מורדים מחוצפים מנפיק סברות אויליות שכאלה
ואני שואל שאלת תם, ממתי פועל פשוט מקבל סכומים הזויים על תשלום חובות עבר ללא שהציג חשבונית כלשהי?
ומהיכן ההיתר לשלם מכספי מוסד סכומי פרוטקשן הזויים שכאלה לפועל פשוט המערים קשיים על בעלי המקום האמיתיים? אתמהה,
באמת לא היה צריך לקבל סכומים הזויים כאלו, ולפנים משורת הדין ולמנוע לזות שפתיים נאלצו לוותר למען השלום.
אין כל איסור הלכתי לשלם פרוטקשן, [לידיעתך אגב, כמה קהילות נאלצות לשלם פרוטקשן לבלוגר שפל בכדי שלא ישמיץ אותם]
ביום ראשון, נשלח הרה"ג ר"מ מנדלזון גאב"ד קוממיות כשליח מהרה"צ נחמיה אלטר שליט"א בן האדמו"ר מגור להביא להצעת פשרה לפני המשפט,
נסיונות הפשרה היו מפני דרכי שלום, וגם בגלל ששונאי האדמו"ר תפסו טרעמפ על הסיפור הזה וניסו לגייס נפשות לערוק לצדם
הסכים מנהל הקעמפ, אך אז הפטיר הגאב"ד ד'קוממיות כי כל הנידון על מוסדות 'יגדיל תורה' אינו רלוונטי יותר כי במילא באלול סוגרים את המוסד הותיק.
או אז אמר מנהל הקעמפ (כאמור אחר שרבנים חשובים ישבו וחתמו נגדו כתב חרם בלי לשמוע טענותיו כלל)
כי אין הוא עומד יחיד כאן בעניין הקעמפ
כל מורדי ושונאי האדמו"ר משתפי"ם אתו, ואין הם מסכימים שהאדמו"ר יסגור מוסד של הקהילה שהוא עומד בראשותה!!! ואם העסקנים שלוחי הקודש מנסים לגנוב את בעלות הקעמפ מהדלת האחורית ע"י סגירת המוסד הותיק, אזי עם כל הרצון למלאות פי רצון הקודש אין הוא יכול לחתום על הסכם שכירות עם שודדי נדל"ן.
קשקוש מוחלט, אם כדבריו שהשטח שייך לו, מדוע הוא מפסיד אותו ע"י סגירת יגדיל תורה, הרי הוא יכול [לדבריו] להשכירו ולמוכרו לאחרים ככל העולה על רוחו!!!
ביום שלישי אכן נפתח הקעמפ לבנות 'בית יעקב', כמה בנות שוהות בקעמפ מעניין אתכם?
כמאה בנות בלבד (מתוך מאות בנות כאמור מתוך קהילה של 1,000-1,500 משפחות...)
כאן היה נראה כי הצדדים יישרו את ההדורים והכל על מקומו בא בשלום,
עד הדיון הקרוב בבית המשפט, ובמקביל להמשך ההשמצות הלעג והפשקווילים נגד כל הקדוש והיקר
אך, בהגיע מנהל הקעמפ לארץ, לרגל שמחה משפחתית, (גיסו חיתן ביום שני שעבר, והוא משיא את בנו הלילה),
בום! השייגעץ בארץ! קבוצת מתי מעט אינטרסנטים מסיתים אספסוף צעירים משולהב חסר פשרות 'כבוד רבו' 'קרח' 'מחוצף'
הפגנות בכל יום ולילה מתחת בית אכסנייתו, מחוץ לשמחת השבע ברכות שעורכת חמותו האלמנה, תוך כדי עריכת פוגרום בבית האכסנייה שלו,