זה הושע"ר, ככל הנראה בתש"נ. באגריפס.
הרה"צ רא"מ כבן חמש עשרה. שנה לאחר מכן כבר היה בשאטער בקריה.
הנוסח היה אז שילוב של יו"ט, שבת וימי"נ.
ליתר דיוק
ימי"נ תשנ"א היה השנה האחרונה בישיבה,
חנוכת הבית למרכזי בקריה היה שבת נחמו תשנ"א
תשנ"ב התפללו בר"ה ויו"כ באוהל דרעזיל (לשעבר) והו"ר במרכזי , יש תמונות של הו"ר במרכזי
רק בימי"נ שנת תשנ"ג התחילו להתפלל בהשאטער
זה הושע"ר, ככל הנראה בתש"נ. באגריפס.
הרה"צ רא"מ כבן חמש עשרה. שנה לאחר מכן כבר היה בשאטער בקריה.
הנוסח היה אז שילוב של יו"ט, שבת וימי"נ.
ליתר דיוק
ימי"נ תשנ"א היה השנה האחרונה בישיבה,
חנוכת הבית למרכזי בקריה היה שבת נחמו תשנ"א [נראה לי תש"נ]
תשנ"ב התפללו בר"ה ויו"כ באוהל דרעזיל (לשעבר) והו"ר במרכזי , יש תמונות של הו"ר במרכזי
רק בימי"נ שנת תשנ"ג התחילו להתפלל בהשאטער
זה הושע"ר, ככל הנראה בתש"נ. באגריפס.
הרה"צ רא"מ כבן חמש עשרה. שנה לאחר מכן כבר היה בשאטער בקריה.
הנוסח היה אז שילוב של יו"ט, שבת וימי"נ.
ליתר דיוק
ימי"נ תשנ"א היה השנה האחרונה בישיבה,
חנוכת הבית למרכזי בקריה היה שבת נחמו תשנ"א
תשנ"ב התפללו בר"ה ויו"כ באוהל דרעזיל (לשעבר) והו"ר במרכזי , יש תמונות של הו"ר במרכזי
רק בימי"נ שנת תשנ"ג התחילו להתפלל בהשאטער
ביחד עם אולם הטיש (הישן) הסמוך. כנראה שכן
האמת לא הייתי אז עדיין ואני מצטט מפי השמועה , אבל כמדומני שבעת הזו כל הפרוזדור מקלטים החיצוני (גם זה סגור כבר היום) היה גם חלק מזה
30 שנה אחורה, וכלום לא השתנה: בישיבה של חסידי בעלזא, ששכנה אז ברחוב אגריפס בירושלים, המשיכו הבחורים בלימוד התורה בעיצומה של מלחמת המפרץ, חלקם עם מסכות.
אין לך את ההרשאות המתאימות על מנת לצפות בקבצים המצורפים להודעה זאת.